تبلیغات
عمران و معماری - تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت پشتیبانی از سایت www.saze20.ir راه اندازی شده و منبع اصلی این وبلاگ نیز سایت www.saze20.ir می باشد.
شما عزیزان می توانید با ارائه نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود ما را مورد حمایت خود قرار دهید.
افرادی که مطالب مفید در زمینه عمران و معماری دارند می توانند با ما ارتباط برقرار کرده و از نحوه همکاری با ما مطلع گردند.
مسیر های ارتباطی ما:
saze20.ir@gmail.com
09192682620

مدیر وبلاگ : محمد غفوری تبار
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
عمران و معماری
برای مهندس هیچ بن بستی وجود ندارد ، مهندس یا راهی خواهد یافت یا راهی خواهد ساخت.
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

اگر در اینترنت در خصوص نکات مهم برای کسب جایگاه بهتر در گوگل جستجو کرده اید ، حتما با گزینه های بک لینک و رپورتاژ آگهی مواجه شده اید. بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای سئوی سایت شما هستند و می توانند جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک کنند.

گاهی ممکن است که از خودتان پرسیده باشید که “بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟ کدام بهتر است؟” در این مطلب از سایت بک لینک ناب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
خوب قبل از خرید شما باید مشخص کنید هدفتان دقیقا چیست ! آیا قصد ارائه خدماتی را دارید و میخواهید بیشتر دیده شوید و یا می خواهید در نتایج گوگل به رده های بالاتر برسید؟

.

در ادامه بصورت مختصر بک لینک و رپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم

رپورتاژ آگهی

در این روش ، تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک هایی به سایت شما بعنوان یک مطلب در وبسایت مورد نظرتان منتشر می شود تا کاربران ضمن مطالعه آن با خدمات یا محصولات شما آشنا شوند. رپورتاژ آگهی نیز مستلزم مهارت در نوشتن و آشنایی با مفاهیم لینک بیلدینگ است پس سعی کنید قبل خرید رپورتاژ با یک متخصص سئو مشورت کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای نوشتن رپورتاژ آگهی ، می توانید از بخش تماس با ما درخواست مشاوره کنید و سوالات خود را بپرسید.

بک لینک

در این روش یک عبارت یک یا چند کلمه ای با لینک شما در سایت مورد نظرتان منتشر می شود و به این ترتیب به مرور زمان ، سایت شما در عبارت لینک شده جایگاه بهتری در گوگل کسب خواهد کرد.

.

بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

انتخاب بین بک لینک و رپورتاژ آگهی به استراتژی های شما بستگی دارد؛ اگر بودجه شما محدود است و نمی توانید از این دو روش در کنار هم به صورت بهینه استفاده کنید پس بهتر است روشی را انتخاب کنید که به اهداف شما نزدیک تر است.

۱- همانطور که می دانید استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از بهترین شیوه های لینک بیلدینگ است و لینک های موجود در رپورتاژ آگهی ها به عنوان بک لینک دائمی قلمداد می شود اما بک لینک در سایتهای مورد نظر از حیث زمانی محدود هستند.

۲- بک لینک در تمام صفحات سایت مورد نظر شما قرار داده می شود و هر صفحه می تواند تاثیر متفاوتی برای سایت شما داشته باشد و با توجه به تعداد صفحات سایت مورد نظر ، میزان بک لینکهای دریافتی بسیار بیشتر از بک لینک هایی است که در رپورتاژ آگهی کسب می کنید چون در رپورتاژ آگهی فقط در یک صفحه به سایت شما لینک داده می شود. این نکته به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه بهتر برای سایت شما داشته باشد.

۳- در رپورتاژ آگهی شما می توانید توضیحات کاملی در مورد خدمات و محصولات خود بنویسید و حتی ۵ کلمه کلیدی مختلف به صفحات مختلفی از سایت خودتان لینک بدهید و همچنین می توانید از تصاویر هم در محتوای رپورتاژ خودتان استفاده کنید. اما در بک لینک تنها یک عبارت کلیدی را می توانید در سایت مورد نظر منتشر کنید و فقط به یک صفحه از سایتتان لینک بدهید.

۴- در بک لینک براساس دوره زمانی می بایست مجددا برای تمدید تبلیغتان هزینه پرداخت کنید ولی در رپورتاژ آگهی شما فقط یک بار هزینه تبلیغ را پرداخت خواهید کرد و پس از آن نیازی به پرداخت مجدد هزینه وجود ندارد پس در صورتی که قصد هزینه ای محدود دارید رپورتاژ آگهی برای شما مناسب تر است.
۵- در بک لینک بازدهی تبلیغات شما سریعتر از رپورتاژ آگهی است و در رپورتاژ آگهی نباید انتظار بازدهی سریع را داشته باشید.

.

احتمال موفقیت در کدام یک از این دو نوع تبلیغ بالاتر است ؟

اینکه ما بخواهیم به شما بگوییم بک لینک بهتر از رپورتاژ آگهی است و یا بالعکس یک اشتباه بزرگ است ! هر کدام از این دو مورد که در این مطلب در مورد آن توضیح داده شد در سطح و اندازه خود دارای قدرت و تاثیر است. ولی برای این که یک تبلیغ موفق داشته باشید باید از کلمات مناسب و قدرتمند و همچنین کلمات کلیدی که دارای رقیب کمتری هستند استفاده نمایید.

.

جمع بندی کلی

تبلیغات هدفمند مسلما نتیجه ای فراتر از انتظار کاربران دارد اما توجه داشته باشید که شعار “تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است” تنها برای تبلیغات هدفمند و هوشمندانه صدق می کند و اگر غیر حرفه ای اقدام کنید تبلیغات انجام شده تنها هزینه اضافی بوده و بازدهی مناسبی برای شما نخواهد داشت. برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات ، از طریق بخش “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

با توضیحاتی که ارائه شد شما کدامیک را برای پیشرفت سایتتان انتخاب می کنید؟ بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

.

بک لینک, بک لینک و رپورتاژ آگهی, بک لینک یا رپورتاژ آگهی, تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی, تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک, خرید بک لینک, خرید رپورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی و بک لینک, رپورتاژ آگهی یا بک لینک, مزایای بک لینک, مزایای رپورتاژ آگهی





نوع مطلب :
برچسب ها : بک لینک، بک لینک و رپورتاژ آگهی، بک لینک یا رپورتاژ آگهی، تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی، تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 5 شهریور 1396 01:34 ب.ظ
عالی دمت گرم 20
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب